Gormorgon Lördag!

Idag ska vi åka hem! :)
Borta bra men hemma bäst...


Igår hade jag en kanon dag tillsammans med Linn & lilla Noe, först gick vi hem dit på morgonen så barnen fick busa lite granna!
Vart även bjudna på frukost! :)
Efter ett tag så gick lillfisen & jag hem till mamma/mormor & pappa/morfar igen för Linn skulle åka ner med lite saker men efter det så kom hon och hämtade mig & lillfisen igen och vi drog in till Nyköping och kollade lite! :)

Älskar att umgås med Linn & lilla Noe, och Liam & Noe går så himla bra ihop! :)
Igår kramade Noe Liam hela tiden, sååå himla söt! :)
Dom busar, lattjar och har så kul ihop! :)

Får se när vi ses igen, det dröjer nog inte så lång tid tills dess! :)

Tisdag kommer iaf. Carro & lilla Neo hem till oss, ska också bli supermysigt!
Hon ska även få ta våran träningscykel som bara står i vårat förråd och tar en massa plats! :)
Skönt att bli av med den...

Idag är det även Strängnäs Marknad, men den vet jag inte om vi ska på.
Beror på om mamma/mormor vill ner dit när hon kör hem oss! :)
Men det finns oftast bara en massa skit på marknadena! HaHa
Fast gott med marknadsgodis! :)

Men innan vi åker så ska jag hjälpa mamma/mormor med att fixa & dona här hemma...
Ska ta och dammsuga & skura golvena här! :)

Aja, nog om babbel...
Nu ska vi mysa framför latjolajban tills disneydags börjar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0