Godmorgon!

Idag blir det ingen träning för min del, jag mår skit!
Hostar, snorar och har ont i hela kroppen...

Så blir att va hemma och gosa med min lilla prins hela dagen, men hoppas att vädret blir lite bättre idag så vi kan gå ut och leka lite i lekparken en sväng!
Det är så tråkigt att bara sitta inne! :)

Jag är uppe med tuppen, kan inte sova när jag mår sådär.
Väntar på att lillfisen ska vakna, han har sovit kanon hela natten och han ligger fortfarande och sussar gott i sin säng! :)
Är riktigt härligt när dom här nätterna är då han sover som en gud och man själv får sova så man är helt pigg och alert på morgonen! :)


Kommentarer
Atteso

Fin blogg, i like it!;)

2010-10-06 @ 14:34:59
URL: http://atteso.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0