Godmorgon Torsdag!

Blir ingen träning för min del idag heller! :(
Och lär nog inte bli någon imorgon heller, inte som jag mår just nu...
Så blir nog att vänta tills nästa vecka med att börja träna igen, tråkigt nog men sant!

Det är såååå skönt att det är Torsdag idag och sista dagen på veckan som storälsk jobbar! :)
Hääärligt, så det är som en Fredag för oss idag...
Vet inte alls vad vi ska hitta på idag, det regnar och blåser nå enormt ute just nu så troligen kommer det bli en innedag!

Jag vet också att jag måste åka iväg och köpa en massa kläder till lillfisen eftersom han ska börja på dagis! :)
Gäller ju att ha nästan det dubbla av allt! :)
Måste skaffa nya regnkläder, varmare kläder, mer skor, ja det är en hel del som måste fixas! :)
Men det kommer vi åka och göra vid löning, har ju hittat jättefina regnkläder och varma kläder till ett bra pris...
Så hoppas dom finns kvar när vi kommer dit! HaHa
Men det tror jag nog! :)

Vi tänkte ju också gå och kolla in dagiset och hälsa på där nu på Fredag, men känns inte så bra att gå dit när jag mår som jag gör!
Kanske storälsk & lillfisen går dit själva, det återstår att se! :)

Nä, nu ska jag ta och mysa med min lillprins i soffan till Musses Klubbhus!

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Therese Uski

Hej Stina. Ville bara ge er ett jättestort Grattis till bebis nummer två. Det kanske är ett tag sedan det blev offentligt, men det tar tid för nyheter att nå hit ner till Skåne. GRATTIS GRATTIS!

2010-10-07 @ 13:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0