Godmorgon Onsdag!

Inatt har vi alla sovit kanon, det är så skönt att verkligen få sova ut! :)
Lilleman ligger fortfarande i sin säng, men han är på G att vakna.
Ligger och hostar lite granna, om hans förkylning kunde bli lite bättre...


Idag är det Nallens dagdagis, så Liam ska få välja ut en nalle han vill ha med sig idag! :)
Om han nu vill ha någon med sig vill säga, annars är det bara snutten som gäller!


Jag har även fått avi på mailen att jag har paket att hämta ut (från tradera) men hoppas även dom andra 2 paketen som ska komma till samma ställe och är på G kommer, hämtar hellre ut allt på en o samma gång än att ja måste åka flera gånger!


På Fredag skulle ju älsk, jag & lilleman åka in till E-tuna men som jag känner just nu har jag ingen större lust med det...
Men vi får se hur det blir, man hinner kanske ändra sig!
Fast jag skulle behöva klippa mig så ska höra om de finns någon tid på Fredag, känner även för att träna lite så blir nog en sväng ner till Balanze och träna också på Fredag morgon sen möta upp älsk & lillhjärtat på stan!

 

På Söndag kommer mina 2 favoriter hit (Linn & lilla Noe), och vi har lite tankar på att dra till IKEA i V-ås och handla lite granna! :)
Ska dels köpa hem en liten hylla att ha nere i hallen + 4 korgar till hyllan att ha vantar, mössor, halsdukar mm i! :)
En till var & en i familjen!
Skönt att ha ordning bland sakerna!
Vi ska även ta och käka ute, sen om de blir att äta på IKEA vet ja inte, eller restaurang!
Det återstår att se, mysigt kommer de bli iaf! :)


Idag när lilleman är på dagis så ska jag rensa lite nere i förrådet, har tagit fram massa kartonger som ja ska lägga ner bla. alla kläder Liam hade när han var mindre och lite andra saker!
Är så less på alla papper & plastpåsar som jag har kläderna i just nu, skönt att kunna stapla kartonger istället med kläderna i.
Sorterade i storlekar naturligtvis, jobbigt annars när man ska ha upp till den nya lilla! :)
Sen finns de nog en del saker som jag kommer kasta där nere...
Har ju inte gått igenom till 100% ännu, men nog finns det! HaHa


Det är vad jag ska sysselsätta mig med när lillhjärtat är på dagis idag...
Även rensa lite på ävervåningen i hyllor m.m! :)
Det är så skönt när man väl får saker och ting gjorda!


Nä, nu har klockan rusat iväg så ska kika om lilleman har vaknat till lite mer...
Annars får jag väcka sötisen, för nu är det dags för frulle & tända ljus! Myyyys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0