Godmorgon Måndag!


Ny vecka - Med nya möjligheter!



Veckorna går verkligen fort... likaså helgerna! :)

Idag bestämde sig lillhjärtat att vi skulle gå upp tidigt, strax efter halv 6 kom han in och gosade! :)
Så nu sitter han och kollar på Quackpack på barnkanalen!
Själv försöker jag piggna till lite granna, ska ta fram lite kläder som ska med lilleman till dagis sen är det älsk som går & lämnar han idag då jag ska dra ner på stan och träna!
Ska bli grymt skönt att träna igen, efter det så ska jag gå och handla lite mjukisbyxor till klimpen som han ska ha på dagis och om jag hinner ska jag även gå och beställa klipptid till mig!

Jag hoppas även att Anki & jag kommer åka iväg och handla idag, skulle verkligen behöva köpa både ny jacka + termobyxor till mig själv!
Är så jäkla frusen av mig så skönt att va varm när man är ute och busar med lilleman! :)
Men det återstår att se hur det bli!

Måste ändå iväg och köpa blöjor och lite mat hem!
Då jag verkligen AVSKYR Willys egna byxblöjor, så jävla dåliga!
Men konstigt nog så är Willys vanliga blöjor kanon!
Men byxblöjorna är alldeles förstora för våran klimp, eller så sitter dom som hej kom & hjälp mig!
Så blir aldrig dom något mer! :)
Kör hellre på Libero!

Har även nu på morgonen betalat in allt som jag har vunnit på tradera förutom 1 som jag väntar svar från!

Aja, nog pladdrat, ska gå ut och fixa iordning lite frulle till lilleman & te till mig! :)


Kommentarer
Vemundsara

NICE SITE WELL DONE

2012-01-31 @ 09:51:55
URL: http://vemundsara.blogfeaturing.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0