Godmorgon Folket! :)

Idag är det Tisdag och Carro & lilla Neo kommer hit! :)
Hur mysigt som helst.

Men just nu försöker jag att piggna till, men verkar inte vilja gå så värst bra...
Känner mig heeeelt död, känns som jag skulle kunna gå och lägga mig och sova igen!
Men det kan jag ju inte! :)
Lillhjärtat ligger i sin stora saccosäck och kollar på Thomas och vännerna.

Blir att gå ut och göra iordning lite frulle, är hur hungrig som helst! :)
Tycker inte att jag gör annat än äter just nu, men äter ju inte så speciellt mycket åt gången men ändå! HaHa
Jag mår skit i denna graviditet, och jag hoppas det går över snart!

När jag väntade Liam mådde jag aldrig dåligt, var inte trött, var aktiv ständingt, var ute och gick eller cyklade varje dag!
Hade hur kul som helst!
Jag cyklade ända tills kvällen innan Liam föddes! :)
Likaså jag hade inte ont någonstans, det kändes knappt att jag var gravid när jag väntade lillhjärtat!

Men nu har jag ju redan en som jag ska ta hand om och aktivera & sysselsätta! :)
Så det är ju lite annorlunda, nu kan man ju inte gå och lägga sig och vila när man vill eller bada!
Nu måste man ju va med lillhjärtat!

Men jag hoppas detta illamående, trötthet osv kommer gå över!
Fast jag ska inte klaga, jag ÄLSKAR att va gravid!
En sån underbar känsla, livet är bra underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0