God Natt! ♥

Jag orkar faktiskt inte blogga så värst mycket nu för tiden!
Mår inte alls bra denna graviditet, om jag ändå kunde må som jag gjorde när jag väntade Liam! :)
Men det kan jag väl bara drömma om! HaHa
Om jag mår såhär som jag gör nu... och är tidigt i graviditeten då undrar ja hur ja kommer må sen! :S
Hoppas allt ska gå över!

Nu ikäll gick jag och la mig tillsammans med lillhjärtat vid 18.30 och vi slocknade båda 2 direkt.
Jag höll redan på att somna vid matbordet när vi käkade middag vid 17 tiden! :S
Då är man riktig
t trött!
Min kropp känns som spagetti, jag har yrsel till 1000, snurrar som hej kom och hjälp mig...
Mega obehagligt, känns som jag ska svimma när som helst!
Ska bli skönt att komma till min gamla BM snart så ska jag prata med henne.
Nog dags att börja med näringsdryckerna så dom får skriva ut det.

Jag mår även illa titt som tätt och trött konstant hela tiden!

Nä, nu går jag och lägger mig igen bredvid mitt lillhjärta som sover gott i våran säng just nu!
Mysigt värre att ha han hos oss ibland!
Inte ofta han ligger där inte!
Mammas finaste skatt! ♥



Kommentarer
Josefine Eriksson

Det var hemskt i början av denna för man hade ju en till att ta hand om.. Jag fick lägga mig och sova middag med Emilia och passa på att sova om mannen var hemma. Och så somna jag vid 7 på kvällarna också! MEN de gick över tills i v 12 ungefär. Först nu jag börjat bli trött igen...

2010-10-13 @ 09:31:49
URL: http://josefineeriksson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0