Frissan!

Idag har jag bokat tid hos frissan...
Fick en tid redan idag kl. 12:30, annars brukar man få vänta med att komma dit! :)
Ska bli skönt att bli av med en del av håret, mitt hår växer ju som ogräs och jag trivs verkligen inte med att va långhårig! :)
Trodde aldrig jag skulle passa i kort hår, men jag trivs som fisken i vattnet med det!


Så jag tar cykeln ner på stan och går & klipper mig och handlar lite granna...
Även in på systemet och köpa öl åt älsk + en vinare till mig (alkoholfri). :)
Sen bär det av till dagis och hämta lillprinsen.

Så ser min dag ut idag, när vi kommer hem blir det iaf. mellis sen blir det nog att småplocka lite här hemma! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0