Dåligt med uppdatering...

Men jag orkar verkligen inte blogga!
Jag är helt slut på kvällarna, somnade med lillhjärtat i hans säng tidigare nu ikväll när vi lästa saga! :)
Det var riktigt skönt!

Att sitta på dagis i 5 timmar är verkligen inte kul! HaHa
Men det går frammåt, imorgon är det sista dagen för inskoning sen på Torsdag ska han va där själv från 9-14 så får vi se hur det går.
Hoppas det ska gå bra för lillhjärtat! :)
Sen hoppas jag även han kommer in med dom andra barnen som med sångsamlingen på morgonen och så! :)
Han har lite myror i baken så han vill hellre utforska sakerna runtomkring!

Idag var det även fotografering på dagis, det gick super! :)
Fick en kanonbild på lillhjärtat så nu längtar jag efter att bilderna ska komma hem!

Nu ikväll har jag även vunnit ett par jättefina NYA allvädersstövlar/regnskor som kommer passa perfekt på dagis!
Dom är även fodrade och man kan ta bort fodret så han kan använda dom som bara regnskor sen! :)



Kommentarer
Caroline

Vad kul med en uppdatering! Förstår att du är trött! Gravid och sen sitta på dagis och glo i timmar! ISCH! Hoppas de går bra för lillkillen på torsdag! Kram kram

2010-10-20 @ 09:34:49
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0