Dagis går KANON! :)

Det var jättekul att komma till dagis och hämta min lilla efterlängtade skatt idag! :)
Han hade vart jätteduktig, smälter in kanon bra enligt fröknarna...
Lotta sa idag att det verkar inte som han är ny hos oss utan han smälter in kanon med dom andra barnen och har jätteskoj med dom! :)
Samlingen går kanon, ja allt går jättebra!
Det känns väldigt bra att höra.
Liam ska även gå på dagis imorgon, sen hela nästa vecka! :)

Jag trodde ju aldrig att Liam skulle somna på dagis på en madrass, men det gör han så vi behöver inte ens ha med vagnen till dagis längre! :)
Så imorgon blir det att vi cyklar, allt känns bara så bra!
Jag som var emot dagis så mycket innan, men jag känner mig väldigt trygg nu!

Vi har precis kommit hem och sötnöten dansar järnet i köket till musiken! :)
Dunka dunka musik är hans stora favorit! HaHa
Barnmusik tycker han inte alls är lika kul!

Bra att han har "samma" musiksmak som mamma & pappa sin! HaHa
Klart det ska va dunka dunka musik! :)

Nu ska jag mysa & kramas massa med min prins...
Som jag längtat efter honom idag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0