Bläää...

Snoret rinner, febern har kommit tillbaka likaså frossan! :S
Jag hatar verkligen detta, vill inte vara sjuk...

Hoppas jag blir lite bättre snart, vill så gärna ner och träna.
Funderar på att åka ner imorgon iaf. om jag nu inte har feber och köra lite olika maskiner!
Att bara köra mitt träningsschema är inte det roligaste, så tänkte köra på olika maskiner i så fall!
Även stanna kvar efter och ta en härlig dusch och en lååååång bastustund! :)
Bastu ska ju va bra mot det mesta!

Men som sagt vi får se hur jag mår imorgon, annars får jag vänta tills på Fredag med att dra ner till gymmet!
Då är även storälsk hemma hela dagen, så då kan jag ju träna när som helst! :)
Vill inte dra med mig en förkyld liten kille ner till gymmet!

Aja, det återstår att se hur det blir med den saken! :)

Jag längtar verkligen efter att få träna på gymmet! HaHa
Låter kanske sjukt, men jag tycker det är grymt kul! :)


Kommentarer
Tant Ulrika

Trist att vara sjuk..men vore jag dig så skulle jag ta det lugnt en dag extra då det gäller träningen. Hellre friskna till o samla energi än träna o göra av med energi som "inte finns" ;)

2010-10-06 @ 22:35:57
URL: http://uj76.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0