3.e Inskoningsdagen!

Idag har jag inte vart närvarande mycket på dagis, allt för att se hur Liam reagerade m.m!
Och det har gått superbra!
Däremot trodde jag ALDRIG att han skulle somna på madrassen, men det gjorde han! :)
Så jag kunde gå hem om jag ville för att sen gå tillbaks och hämta honom!
Såklart jag gjorde det.

När jag väl kom tillbaks till dagis så satt han och gosade med en av fröknarna och hade det kanonmysigt!
Han ville inte alls följa med mamma hem utan gosa med fröknarna & busa med de andra barnen.
Det känns väldigt skönt! :)

Imorgon är det pappa som lämnar lillhjärtat på dagis och jag som hämtar!
Ska bli kul att höra hur det har gått! :)

Sen nästa vecka skulle han egentligen bara gå Tisdag & Torsdag men dom tyckte att vi kör på 9-14 hela veckan ut sen börja med dom nya tiderna.
Va likadant för dom andra som skolade in sina barn!
Allt för att barnen skulle känna sig trygga och komma in i det hela!

Kanoners tycker jag! :)



Idag hade dom även en kille där som sålde leksaker till dagis/skolor m.m!
Och även vi som föräldrar som inskolade våra barn fick beställa därifrån! :)
SÅ jag passade ju självklart på att köpa dels en jättesöt mjuk docka (kille) bra för Liam att träna på! HaHa
Sen köpte jag en jättespindel & en uggla, för man fick båda dom för 98:-
Dockan kostade däremot 398:- tror jag, men mycket dyrare ute...
Annars fanns de ju inte så jättemycket roliga saker att köpa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0