1.a Inskolningen på dagis...

Det gick faktiskt väldigt bra! :)
Men sitta still var inte det roligaste, utan de va roligare att utforska alla leksaker, bilder, böcker och allt! :)
Fast det som suger nå enormt är att jag ska va med hela tiden (5 timmar) från 9-14.
Men det är ju bara nu under dessa 3 dagar som det är inskolning, sen kommer han gå 8-14 om dagarna! :)
Jag gör ju lixom ingenting när jag är där, sitter mest och glor, sen när barnen sover sitter jag i personalrummet och dricker te & snackar me de andra föräldrarna som skolar in sina barn + personal! :)

Det som inte gick så bra idag var när Liam skulle sova på en madrass, det var han inte alls sugen på så fick lägga han i hans vagn och där somnade han på stört och sov i nästan 2 timmar!
Så var tvungen att väcka honom för vi skulle gå hem! :)

Ska bli skönt när man bara lämnar & hämtar så man får lite ensamtid! HaHa

Nu är jag så trött så ska faktiskt ta och lägga mig i soffan med mina 2 älsklingar innan storälsk drar och jobbar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0