Yaaaaaaay...

Ska snart ta en promenad me lilleman & Anki! ;)
Vi ska gå och hämta ut paketet med den bärbara datorn & min mobil! ;)
Wohoo...

Nu ska jag bara rensa min mobil som jag har på foton, musik och allt som är i så jag kan fixa in det till min nya sen! ;)
Vet någon som kommer bli riktigt glad och det är min käre mor som kommer få överta min "gamla" mobil som inte ens är 1 år gammal! ;)
Hon är grymt sugen på just Sony Ericsson Satio och har tjatat väldigt länge på att hon också vill ha en sådan, men har aldrig blitt av att hon har beställ någon! ;)

På Tisdag ska älsk in till Örebro Sjukhus igen, fick precis en kallelse...
Satan i gatan vad fort det går nu, men vartydligen bara en undersökning igen så han ska ringa imorgon om det är för operationen eller om han får åka hem samma dag osv.
Det återstår att se, man är glad så länge det rullar på och går fort! ;)
Önskar bara att detta skiten var över!

Aja, ska börja klä på mig och göra mig iordning, så jag är färdig när lilleman vaknar!
Så slipper jag stressa! HaHa

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0