Wohooo!

Idag lämnade min nya mobil & T´s nya bärbara dator centrallagret...
Längtar tills den kommer! HaHa


Idag har det gått kanon för lilleman på dagis, han vart lite ledsen när T lämnade honom men gick rätt snabbt över!
Efter att jag hämtat lilleman åkte vi iväg och handlade lite granna!
Så nu har jag äntligen vaxduken som jag velat haft länge på vårat köksbord så nu kan lilleman grisa hur mycket han vill och rita m.m! ;)
Vet ej varför det inte blitt av att vi köpt den innan, har velat haft den hur länge som helst! HaHa

Nu sitter vi och väntar på att älsk ska komma hem, vilket han gör när som helst! ;)
Håller på med maten, blir korvstroganoff m. ris & sallad idag! ;)
Bara riset som ska bli klart!

Vi ska även lyssna på bebisen i magen idag
då älsk har köpt en liten apparat som man lyssnar med för hemmabruk! ;)
Tydligen ska den va bra då han som stod i kassan använt en sådan flera gånger med hans tjej som var gravid! ;)
Så ska bli kul att höra hjärtljud & fosterrörelser, om de tnu funkar! ;)
Men det ska de väl!
Goooooosigt! 

Nä, ska se vad min lilla klimp hittar på ute i köket!
Riv & röj AB! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0