Våran Lördag! ♥

Idag har älsk, jag & lilleman vart nere på stan och kollat runt, lunchat och shoppat! ;)
Haft en mycket trevlig dag tillsamman! ♥
Vart en del shopping, dels kläder till lilleman som han ska ha i jul sen kläder han ska ha på julkorten!
Var även in och handlade bandyklubba & bandyboll till Liam, och snacka om en som är glad och springer runt och jagar bollen här hemma! HaHa

Jag var även in och handlade 2 st silikonskydd till min mobil! ;)
Ett rosa/lila & ett limegrönt... mycket skönare att hålla mobilen nu, inte alls lika hal och så! ;)
Köpte även fotopapper så vi kan göra våra egna julkort! ;)

Vi lunchade på stans bästa pizzeria, vart spagetti carbonara till mig, en barntallrik med kebab & pommes till Liam och älsk tog pizza! ;)
Liam var så stolt där han satt med sin allra första egna tallrik med kebab! ;)
Så värst mycket åt han inte, men lite fick han iaf i sig som tur va! ;)
Han gillar ju kebab så! HaHa
Såsen verkade han gilla väldigt mycket, tog en pommes och doppa och sa mmmmmmm hela tiden! ;)

Smaka pizzasallad av pappsen! *mmmm*


Smarr med pommes & kebabsås! ;)



Nu så ska vi sätta oss och käka lite middag, blir korv m. bröd idag faktiskt!
Känns som jag fortfarande är väldigt mätt efter lunchen vi åt! ;)

Sen blir det Lördagsmys resten av kvällen + lite gotta senare innan lilleman ska sussa! ;)



Kommentarer
Carolina - har tjuvstartat årets julkalender!

Det låter som ni haft en riktigt härlig dag!

2010-11-27 @ 21:24:44
URL: http://carolina1979.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0