Ultraljud v.13 (v12+5)

Imorse ringde jag till min BM då jag fick en blödning igår och självklart så kommer tankarna m.m!
Men det var absolut ingen fara, men skulle det bli värre under helgen så skulle vi åka in akut till Eskilstuna sjukhus!
Jag skulle också ta det lugnt, inte träna eller nå sånt just nu!

Vi gjorde ett vanligt ultraljud idag & lyssnade på bebisens hjärtljud!
Bebisen var inte stilla en sekund där inne, utan det var full rulle!
Såg ut som den vinkade några gånger, sög även på tummen och vred & vände sig!
Det såg nästan ut som den hoppade runt där inne! ;)
Så himla härligt att se den lilla krabaten!

Nu kan jag va lugn! ;)

Jag längtar så mycket tills den 22.a December då vi ska åka in till Eskilstuna Sjukhus på det "riktiga" ultraljudet då jag är i v 17-18!
Ska bli så mysigt!


En liten 3D bild på Liam när han låg i magen! ;)
Denna bilden togs i slutet av graviditeten, det sista ultraljudet jag gjorde innan han ville komma ut från magen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0