Trött, tröttare... tröttast!

Jag är såååå sjukt trött, orkar inte hålla mig vaken på kvällarna längre...
Har iofs. vart så här ända sen jag vart gravid och det är helt sjukt! :)
Hoppas verkligen det kommer att släppa snart!

Imorgon ska Liam till dagis och busa, ska bli skönt med lite ensamtid!
Skulle ju städa idag men det har ju inte blivit av, tvätten är helt klar men dammsugning & skura golv har det inte blitt!
Utan vi åkte iväg och handlade istället innan snöovädret kom! :)
Skönt att ha det gjort!

Sen kom ju som sagt snön och skönt att det är ljusare ute nu och Liam verkligen älskar snön! :)
Blir att skaffa en pulka att dra honom i till dagis och så nu! :)
Plogning i denna kommunen vet dom inte ens vad det är, så sjukt!
Så man han ingen större lust att ta vagnen precis!
Aja, det återstår att se hur det ser ut imorgon bitti med plogning!
Är ju ändå älsk som tar honom till dagis på mornarna! :)
Skönt det! HaHa

Nä, nu ska jag ta och lägga mig i sängen med min lilla guldklimp och kolla lite på tecknad film och hoppas han vill somna!
Han är riktigt pigg ikväll! :)
Fast skönt att han håller sig vaken ändå eftersom han ska till dagis, då orkar han mer och inte blir så värst trött förens dom ska sova! :)
Annars brukar han vakna vid 6 på morgonen och då blir han så trött vid 10 då dom ska gå ut och leka!

 


Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0