Toppen Tisdag!

Har haft en helt underbar Tisdag tillsammans med min lilla klimp, Linn & Noe!
Vi drog in till Eskilstuna där vi även träffade Maria & Donny en snabbis! ;)
Käkade och gick runt i affärer, hitta så mycket snyggt som jag ville köpa både skor, kläder och saker till lilleman!
Men blir väl att shoppa senare!

I helgen ska vi troligen träffas igen men då åker vi nog in till Västerås och går på IKEA och lite andra affärer.
Har ju fixat så fina kort på lilleman & Noe så vill köpa några fina ramar som finns på IKEA och sätta upp i lillemans rum! ;)
Sen även köpa en spegelvägg att ha nere i hallen, känns så tomt utan en spegel där! HaHa
jobbigt att behöva springa upp för trappen varje gång för att kolla sig i spegeln! ;)

Men vi får se hur det blir, men blir nog att vi träffas!
Vi ska även ta och träffa Maria när vi ändå är i farten, om hon åker med till V-ås det vet jag inte!

Mitt lilla hjärta är inte alls 100% bra, sovit den mesta delen av dagen förutom när vi käkade och gick runt lite på stan!
Han ligger även i sin säng nu och sussar gott, så blir nog en kväll som han kommer va vaken!
Får se när han behagar att vakna! ;)

Kommer nog ha honom hemma från dagis på Torsdag också, så ska ringa och sjukanmäla honom imorgon!
Har han hellre hemma än bland 12 andra barn och blir sämre...
Så får han gå på dagis nästa vecka ist då det är 3 dagar han ska gå!
Liam har även börjat hosta väldigt mycket nu idag, så känner för att han så få va hemma istället!

Var även in på systemet idag och köpte vin & glögg! ;)
Klarar mig verkligen inte utan jordgubbsvinet (alkoholfri) så jäkla god! ;)
Så jag tog dom 2 sista som var kvar! HaHa

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0