Tjolahopp!

Idag är det Onsdag, dagarna rusar iväg!
Snart helg igen, ska bli underbart.
Hela familjen samlad! :)
I helgen kommer våra favoriter hit igen och käkar, ska bli myspysigt! :)
Liam blir alltid så glad han får busa & leka med Noe, dom är så söta tillsamans!

Idag ska jag försöka hinna med att dammsuga, skura golven och plocka undan en massa som lilleman har kastat precis överallt här hemma! :)
Tänkte ju göra det när han var på dagis, men vart att jag & älsk vilade istället och fixade lunch!
Sen orkade jag bara inte sätta fart så får ta och göra det nu när lilleman är hemma! :)
Fast han är rätt duktig på att hjälpa till här hemma, brukar gå runt med dammsugaren själv och likaså hjälpa till att skura golven! :)
Han är väldigt pigg då han precis hade vaknat när jag hämtade han på dagis efter att han vilat i hela 2 timmar idag! :)
Han var väldigt tröttis, men skönt att han är hemma imorgon sen går på dagis på Fredag!

Känns ändå väldigt skönt att han går på dagis varannan dag, nästa vecka är det bara 2 dagar han går (Tisdag & Torsdag).
Men det blir nog bra i slutändan! :)

Nä, nu ska jag ta och sätta fart här hemma så det blir någonting gjort! :)
Ha en fortsatt trevlig Onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0