Tjolahopp!

Alldeles strax ska vi börja klä på oss för att åka ner på stan och kolla runt lite granna!
Måste även handla hem lite som jag glömde köpa igår när vi var iväg!
Sen ska vi luncha nere på stan också, blir nog att luncha på stans bästa pizzeria! ;)
Men Liam är inte förtjust i pizza så får se vad han får där nere!
Jag känner iofs inte heller för pizza, känns onödigt när jag inte får i mig mycket av den...
Oftast får jag bara i mig 1-2 slice + lite pizzasallad!
Och barnpizzorna där nere är rätt stora dom också, tänkte först att Liam & jag skulle dela på en barnpizza men eftersom jag inte får i mig och Liam inte alls är så förtjust i pizza så får det bli någonting annat! ;)
Visst kan man ta med sig pizzan hem, men eftersom vi ska gå på stan efter så känns det inte så lockande! HaHa
Så för min del blir det nog någon god sallad! ;)

Just nu har vi nästan -10 grader här så blir att klä på sig ordentligt! ;)
Hoppas jag ska hitta nå skoj på stan idag!

När vi kommer hem ska jag sätta igång med att dammsuga & skura golvena så jag har det klart sen blir det enbart mys med familjen!
Laga någon god middag, blir någonting med potatisgratäng idag men vad vi ska ha till vet vi inte ännu! ;)

Hoppas ni får en bra Lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0