Tjolahopp!

Har hunnit med en massa här hemma idag, baka, laga mat, diska, plocka och en massa mer! ;)
Lilleman gick och la sig strax innan 12 och sov ända till 15.30 så under den tiden han jag med allt!
Så himla skönt, fast maten började jag fixa med när Liam vaknade! ;)
Har även ytterligare en äppelsockerkaka i ugnen nu (den sista).
Så himla gott...

Blir att ha lite mys framför Ensam Mamma Söker ikväll med äppelsockerkaka & vaniljsås! ;)
Får se när lilleman vill lägga sig idag annars blir det mamma & gullunge mys ikväll framför tv´n!
Eftersom han sov så länge, dels är han inte 100% bra men ändå är han väldigt pigg!
Han har ingen feber, men kan va mycket annat som spökar!
Han har iofs blivit förkyld igen, men det är ju ingen fara precis! ;)
Vi får se om han blir bättre tills på Måndag kväll - Tisdag morgon, annars får han va hemma från dagis!
Men som sagt det återstår att se hur det blir med den saken!

Jag ska ta och gå ut och sätta mig i soffan med min lilla klimp och kolla lite på barnkanalen Boomerang där det just nu är tecknade filmen Familjen Flinta! ;)
Liam sitter som klistrad framför tv´n när det antingen är: Familjen Flinta, Händige Manny, Byggare Bob eller om man slår på en Astrid Lindgren film! ;)
Så man vet ju vad han gillar! HaHa
Det finns ju självklart en massa andra barnprogram han ycker är roliga också! ;)
Så kul att se han sitta och va helt inne i programmet sen börjar han helt plötsligt att asgarva för någonting var kul! ;)
Sötnosen min!

Nä, kolla lite tv nu med klimpen innan äppelsockerkakan ska ut ur ugnen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0