Tjipp Tjopp!

Idag fick Liam som sagt va hemma från dagis då han är hostig, snorig och allmänt hängig!
Jag känner mig inte heller riktigt bra i kroppen!

Vart en tidig morgon och knappt någon sömn inatt då vi gick och la oss sent.
älsk skulle upp för att åka till Örebro Sjukhus så jag klev upp 05.30 tillsammans med älsk så satt vi och snackade lite granna!

Har fått en del gjort här hemma idag, rensat ur alla skåpen i köket, kastat en massa skit så nu ska det bara skuras och plockas in! ;)
Har även vart ute med lillklimpen i lite mer än 1 timme, slängt grovsopor, vanliga sopor och busat i snön! ;) Liam älskar verkligen att vara ute i snön! ;)
Skönt att han har lite mer ork nu, imorse var det bara kaos!

Älsk är på väg hem så han kommer väl när som! (hoppas jag)
Vet inte riktigt var dom var någon stans när jag pratade med honom men tar väl 1½ - 2 timmar från Örebro och hit!
Känns lite onödigt att åka till Örebro bara för att chefkirurgen skulle godkänna operationen, men så är det!
Och självklart godkände han operationen (på det sättet dom planerat att dom ska göra den) så det blir väl operation om 1-1½ vecka enligt han...
Men man ska ju aldrig va säker, kan ju ta längre tid!

Lilleman ligger just nu i soffan och sussar så jag passa på att sätta mig vid datorn en liten stund och när älsk kommer hem blir det att bara ta det lugnt innan vi ska åka ner på stan och käka!
Orkar verkligen inte laga iordning någon mat idag och speciellt inte nu när köket ser ut som ett bombnedslag! HaHa
Det är saker precis överallt...
Men blir bra när alla saker är inplockade i skåpen igen! ;)

Hoppas ni har en bra Tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0