Tisdag...

Idag är en dag som jag vill få så mycket gjort som möjligt!
Men är inte lätt när man har en busig liten son som ska riva fram allt som man plockar bort! ;)

Jag har iaf. hunnit med att: ta fram & strykt gardiner, hängt upp dom, satt upp julstjärna i Liam´s & vårat sovrum, vikt & lagt in den torra tvätten, rensat lite ur Liam´s leksaker som ska ner i förrådet som han inte leker med längre eller har vuxit ifrån och nu ska jag sätta på en maskin med tvätt!
Men vill hinna med mycket mer!

Det jag ska försöka hinna med idag är:

* Diska!
* Fixa fint i köket!
* Tvätta + hänga upp tvätten sen!
* Plocka undan från golven!
* Dammsuga & Skura golven!
* Damma & torka hyllor!
* Sätta upp spegelväggen nere i hallen
* Städa & fixa fint nere i hallen

Sen ska jag även fixa iordning middag som blir stuvade makaroner & hemlagade köttbullar! ;)
Smarrigt värre!

Hinner jag som sagt inte med allt idag, då jag är väldigt trött redan nu så får jag ta det imorgon!
Då har man inte en busig krabat som springer efter och river fram allt man plockar bort då klimpen ska till dagis! ;)

Ska ta och sätta fart här hemma nu så jag får någonting gjort! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0