Sova, vad är det?!

Jag kan verkligen inte sova just nu, vet ej varför!
Sov en stund förut men nu är jag tydligen hur pigg som helst!
Aja, bara gilla läget och hoppas man kommer kunna somna snart annars lär morgondagen bli väldigt lång har jag en känsla av!
Skönt att det är Torsdag iaf. och sista dagen som älsk jobbar denna veckan! ;)
Sen har vi 2 helt underbara dagar tillsammans innan det är dags att jobba för honom igen!

Vad vi ska hitta på vet jag inte, men ha det trevligt hela familjen ska vi ha! ;)

Just nu känns vädret inte sådär jätteroligt, blåser som sjutton så snön yrar runt...
Hoppas det lugnar ner sig så man kan vara ute och busa lite! ;)

Nä, nu ska jag gå in och glo lite på dumburken med storälsk och hoppas man blir trött så man kan gå och lägga sig!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0