Söndag...

Det snöade sjukt mycket när jag tog mig ner på stan! ;)
Fast det är rätt härligt, så man ska ju absolut inte klaga!
Var ju tvungen att åka ner på stan för att handla så jag kunde göra köttbullemackor till lunch då älskling började tala om det! ;)
Och självklart så vart ju jag grymt sugen på en köttbullemacka! HaHa
Passade även på att köpa tidningen med den 5.e Disneyboken när jag var nere så slapp man gå ut i detta väder sen! ;)


(Alla bilder är tagna med mobilen: Nokia N8!) ;)

Kanske inte syns på bilden, men det snöade sjukt mycket! ;)


Men jag fick mig iaf. en smaskig köttbullemacka när jag kom hem! ;)
Så det var värt att traksa ut i detta snöoväder! ;)

Dock köpta köttbullar ;( då ja glömde ta fram hemgjorda från frysen!
Avskyr verkligen köpta, seniga köttbullar.. bläää


Fixade även med glasyren på pepparkakorna lilleman & jag bakade imorse! ;)
Smetade bara på lite, är ju ingen tävling så va fan...
Spela roll hur dom ser ut! HaHa




Idag var det Bambi som var med tidningen! ;)
Nu är det bara 5 böcker kvar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0