Snoriga familjen...

Nu har även jag blitt grymt snorig, näsan rinner och har även fått lite hosta!
Men det är ingen fara.. man lever ändå! ;)

Jag har iaf. precis ringt till dagis och sjukanmält Liam imorgon också så får vi hoppas att han blir piggare tills på Måndag så han kan gå till dagis igen! ;)

Idag ringde även dietisten från E-tuna sjukhus... det var på tiden har bara gått 3 veckor sen ja ringde och skulle prata med henne och hon skulle ringa upp!
Men vart ju inge vettigt där, eftersom dom inte längre kan skriva ut näringsdrycker bla bla bla...
Fast samtidigt tror jag att jag kommer klara mig denna graviditet, klarade mig ju när jag väntade Liam för då fick jag inte näringsdryckerna förns på slutet!
Tänker då inte slänga ut flera 1000:- på näringsdrycker själv.

Nä, detta kommer gå ändå men hon skulle skicka hem lite papper som jag skulle fylla i ang. vad jag äter och så skulle hon räkna ut när jag hade skickat tillbaks dom eller mailat!
Usch det är inte lätt...
Men... men... så kan det va! ;)
Bara gilla läget helt enkelt, huvudsaken jag får i mig mina vitaminer varje dag!
Men skulle de va nå akut och inte funka och jag verkligen behöver näringsdrycker så skulle hon kanske kunna fixa, men hon skulle som sagt räkna lite och kolla hur det såg ut och kanske att vi kommer träffas och prata lite!

Bläää... näsan rinner så jag avslutar här och går och lägger mig i sängen bredvid min lilla prins som sussar gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0