Sjukt trött...

Huuua, jag är så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart! HaHa
Blir nog att lägga sig tidigt idag igen!
Har precis kollat på Ensam Mamma Söker! ;)


Har även ringt till dagis nu ikväll och talat in på telefonsvararen att Liam även blir borta imorgon, får se om han är bättre tills på Onsdag!

Imorgon ska storälsk in till sjukan i E-tuna och lilleman & jag ska följa med men inte till sjukan utan vi går hem och fikar hos Maria & Donny!
Älsk går också med innan han ska va på sjukan vid 14! ;)
Sen blir lilleman & jag kvar där tills älsk är klar, sen blir det nog bara att åka hem!

Idag var vi dock iväg och köpte Expressen då den 4.e Disney boken kom ut! ;)
Får bara inte missa någon av dom! HaHa
Är 6 böcker kvar nu! ;)
Idag var det Lejonkungen som man fick, superfina böcker! ;)
Verkligen värt 80:- för både expressen & Disney Boken!
Expressen är iofs inte vi så värst intresserad av men ändå! HaHa

Vad gör man inte för att köpa boken, då kan man lika gärna köpa Expressen också! ;)

Jag ska ta mig ett härligt & varmt skumbad nu innan jag ska krypa ner i sängen och glo på någon film!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0