Sjukt nöjd...

Jag är så sjukt nöjd med den nya mobilen! ;)
Har äntligen börjat fatta mig på den! HaHa
Inte lätt att gå från en Sony Ericsson till en Nokia N8. (smartphone)
Fast det nästan är likadana menyer som i ericssonen så är den grymt kronglig! ;)
Men jag vet vilket problem jag hade när jag fick hem Sony Ericsson Satio fast jag har haft Ericsson typ hela mitt liv! ;)
Jag ville bara skicka tillbaks telefonen och aldrig mer se den, men när jag väl kom in i den så älska jag den!
Tycker fortfarande den är helt kanon, men har lessnat på Ericsson så nu får min käre mor ta över den! ;)

Funderar på vad jag ska hitta på, orkar inte hålla på att överföra musik och grejjer till nya mobilen utan tror nog jag ska lägga mig på soffan och vänta på att älsk ska komma hem...
Är ju inte lång tid kvar! ;)
Men vet att han kommer sätta sig och packa upp den nya bärbara datorn och hålla på med den! ;)
Så jag kommer nog slockna annars lär jag va helt död imorgon vid 06.30-06.45 då vi ska upp för lilleman ska iväg till dagis! ;)
Men det är älsk som lämnar honom! HaHa
Så han får skylla sig själv! ;)
Fast jag som går upp och fixar frulle, klär på honom och myser innan han går iväg för en dag på dagis! ;)

En sak vet jag iaf. att vi ska göra innan jag somnar ikväll/inatt och det är att lyssna på bebsiens hjärtljud & rörelser tillsammans! ;)
Det kommer bli en standard att göra här hemma! HaHa
Så jävla mysigt! ♥

Jag ska även komma ihåg att ringa till min BM imorgon bitti för att prata lite med henne...
ETT MÅSTE ATT KOMMA IHÅG!!!

Hoppas ni har haft en bra Torsdag... för nu säger jag GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0