Mysig dag! ♥

Har haft en toppendag med min lilla familj!
Älsk kom hem rätt tidigt så vi åkte ner till stan skapligt, för ingen av oss ville/orkade fixa iordning käk här hemma då det såg ut som rena bombnedslaget! HaHa
Fast nu är alla saker inplockade som ska vara där, och imorgon är det lådorna som ska fixas & de sista skåpet! ;)
Så då åker det fram en massa saker igen, men skönt att ha det fint och rent i skåpen! ;)

Men det var supermysigt på stan och Liam åt väldigt bra, vi köpte oss en varsin pizza varav Liam & jag delade på en! ;)
Fast halva pizzan följde med oss hem, det roliga är att Liam åt mer än vad jag fick i mig! HaHa
Vart en pizza med tomatsås, ost, skinka, ananas & curry på... riktigt god! ;)
Jag har fått så sjukt sug av både curry & ananas, och det hade jag även när jag väntade Liam! ;)

Sen var vi inne på expert då älsk skulle köpa mobilt bredband som han kan ha med sig när han åker in på sjukan (operation)! ;)
Han ska ju ha med sin våran bärbara minidator som vi har när vi åker bort! ;)
En perfekt bloggdator! HaHa
Lär inte va kul att ligga på sjukan... jag vet hur det är! HaHa
Gjorde allt för jag skulle komma hem tidigare och jag lyckades! ;)

Nä, nu ska jag mysa med mina älsklingar innan lilleman ska i säng! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0