Mys Tisdag!

Har tänt ljus i hela lägenheten, så himla mysigt!

Det är så himla kallt ute & inne tycker jag fast vi har 23 grader inne! :)
Men jag är väldigt frusen av mig så det är härligt med en massa värmeljus tända som ger värme!

Nu väntar jag bara på att lilleman & storälsk ska vakna så vi kan äta en mysig frukost tillsammans!
Liam är ju ledig idag från dagis, så vi ska ha en riktig mysdag tillsammans! :)
Måste även åka iväg och handla lite blöjor, frukt, pålägg m.m

Sitter och väntar på att snön som dom har hotat med ska komma så det kan bli lite ljusare ute!
Det är väldigt fint med snö, men samtidigt lite tråkigt att det ska komma nu!
Skulle kunna komma i början av December för att sen försvinna efter Nyår! :)
Men man ska inte klaga, snö är underbart fast jobbigt! HaHa
Speciellt att dra barnvagn i och här är dom kassa på att ploga!
Hoppas det blir bättre detta året än förra då det var katastrof plogat!

Aja, bara massa pladder...
Ska gå ut och förbereda frullen & te vattnet! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0