Måndag!

Ny vecka - Med nya möjligheter!

Jag har vart vaken en stund, varför vet jag inte!
Men jag kan verkligen inte sova på mornarna längre sen man ställde om klockan!
Spelar ingen roll hur länge jag är vaken, det är helt sjukt!
Sen blir jag helt död på dagen istället! :S
Aja, är bara gilla läget och köra på!

 


 

Idag ska lilleman till dagis och jag hoppas verkligen det ska gå bra då han vart borta över en vecka, då jag fick hämta honom i Tisdags ganska tidigt!
Hann knappt va på dagis någonting...
Så vi får se hur det går idag, men jag hoppas det ska gå bra och att han kommer in i allt igen!
Jag ska väl försöka ta och vila när han är på dagis, eller om jag ska åka ner och träna!
Var ett tag sedan jag tränade också, men har ingen lust med det heller just nu!

Men vill man va fin får man lida pin! :)
Får se hur det blir med den saken!

Lilleman verkar ha sovit gott inatt, han sover fortfarande men måste gå upp om 45 minuter om han inte vaknar innan det!
Så jag ska ta och förbereda lite frulle snart så det bara är att sätta sig och äta!
Är ju ganska stressigt nu när han börjar på dagis kl. 8, han ska hinna med att äta innan och sen klä på sig både kläder & ytterkläder sen ska man gå till dagis som ligger en bit bort!
Så det är rätt skönt ändå att va uppe nu så man hinner med allt, ta fram kläder, förbereda frulle m.m!



När mamma/mormor & pappa/morfar var här igår så frågade mamma mig om jag skulle följa med till Ullared i slutet av denna månaden!
Visst vill jag åka ner till Ullared och shoppa järnet, men samtidigt som jag känner just nu har jag ingen större lust med det!
Vet inte varför, bara känner så!
Ändå har jag alltid velat åka ner dit...
Aja, jag kanske ändrar mig... har ju inte gett nå besked ännu så vi får se hur det blir! :)

 

 

Hoppas ni får en bra Måndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0