Måndag!

Ny vecka, med nya möjligheter!

Härligt med Måndag, tyckte nyss att det var Måndag men ändå! ;)
Som sagt veckorna bara rusar fram...

Igår/Inatt
bubbla det rejält i magen, så himla mysigt! ;)
Vi längtar efter den lilla så otroligt mycket!
Liam kommer bli en så fin storebror! ;)

Idag ska lilleman & jag åka med älsk in till E-tuna då han ska till sjukan, men vi (Liam & jag) viker av hem till Maria & Donny och fikar istället för att sitta på sjukan och vänta på att älsk ska bli klar! ;)
Sen får väl han komma förbi också, hoppas det ska gå bra och att han blir klar ganska snabbt!
Men det lär väl ta sig sin lilla tid!

Sen bär det väl bara av hem och fixa iordning middag!
Om vi nu inte käkar ute, men det återstår att se hur det blir & hur sent allt blir!
Annars har jag tänkt att vi skulle käka bakad potatis, skagenröra, sallad m.m till middag här hemma idag!
Fast det håller sig ju, så det skulle man kunna äta imorgon också! ;)

Jag ska gå ut och mysa med min lilla prins som sitter och kollar på Musses Klubbhus på barnkanalen! ;)

Ska även ta att duka fram lite frulle om ett tag! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0