Lillskrutten!

Det är så tomt här hemma utan sin lilla skrutt!
Är van att ha han hemma hela tiden nu då han inte vart på dagis på ett tag!
Men man får väl vänja sig igen! ;)
Denna veckan går han ju Måndag, Onsdag & Fredag och nästa vecka är det bara Tisdag & Torsdag som han går!
Själv tycker jag det skulle va bättre om han gick Tisdag, Onsdag & Torsdag varje vecka som det oftast är på det flesta dagisen när dom bara går 15 timmar i veckan!
Men han kommer nog in i detta också tillslut!

Jag fick ett ryck att göra hemmagjorda köttbullar idag igen, det går verkligen hem här hemma då lilleman älskar mamma´s hemmagjorda köttisar!
Han är också en som INTE vill äta köpta köttbullar, det går bara inte att äta! :)

Imorse när jag klädde på lillskrutten så skulle han bara ha sin snutte, han har blivit så snuttis och måste ha med den överallt!
Har velat att han skulle ha nå sånt för länge sedan och det är först nu han har velat ha en snuttis! :)
Så himla sött!
Ska nog ta ett kort på den när han kommer hem, det är han absoluta favorit!
Han fick den av sin moster Madde för ett tag sedan, och sen dess är det bara den som gäller! :)
Sööötnosen min!

Nä, nu är det dags att ta bort dom sista köttbullarna ur pannan sen ska jag lägga mig på soffan med storälsk och bara slappa tills det är dags att käka lite lunch för att sedan gå och hämta sötisen på dagis!

Ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0