Kväller...

Usch, har inte blitt någonting gjort här hemma idag förutom att disken är uppdiskad!!!
Tog på lilleman sina termobyxor & jacka + att jag själv satte på mig mina termobyxor & jacka och gick ut och busade lite!
Men skönt var det dock inte att va ute, då det blåser en massa så de känns som man ska flyga bort! ;)
Och halt är det med... vet inte hur många gånger lilleman halkade och likaså jag! ;)
Fast jag klarade mig från att drutta på rumpan, men var nära! HaHa

Men sen kom Anki ut och sa att vi fick komma in och fika! (Karin fyller ju år idag)
Så vi vart bjudna på smörgåstårta, kaffe, läsk, bullar, kakor och allt! ;)
Men Liam gillade inte smörgåstårta så han fick ta sig en kaka! ;)
Så han ska få någonting i magen nu, men han verkar va ganska trötter så blir nog bara välling för hans del!

Jag ska nog ta och kasta in maskinen med tvätt nu, vart ju inte av det heller... SUCK! ;)
Men har en hel dag imorgon jag kan fixa & dona här hemma...
Måste bara ner på stan och handla hem lite kräm & grejjer så vi har! ;)
Liam har blitt helt tokig i kräm & mjölk...
Sen äter han INTE mjukt bröd utan det ska va knäckebröd för hans del! ;)
Han är som mig, hellre knäckebröd än mjukt! ;O)

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0