Kväller Söndag...

Det har inte blivit så värst mycket bloggande för min del på den sista tiden, jag har varken haft tid, ork eller någon lust till det!
Hela helgen har vi haft främmande, och det har vart supermysigt!
Igår var bästa Linn & lilla gooo Noe här och idag har mamma/mormor & pappa/morfar vart här! :)
Har vart en helt underbar helg med nära & kära!

Idag gick jag upp kl. 6 och började baka lussekatter & saffransbullar med mandelmassa!
Supergott var det! :)



Längtar till December då lilleman & jag ska baka massa pepparkakor, lussekatter m.m och bara ha det allmänt mysigt! :)

Nu ikväll ställde jag mig och rullade & stekte köttbullar på nästan 2 kg köttfärs!
Finns ju inge goare än hemlagade köttbullar...
Jag klarar verkligen inte av att äta köpta köttbullar, smakar rentutav skit enligt mig själv!

Och nu så ligger lilleman i sin sköna saccosäck och kollar på Pippi Långstrump så jag tog mig lite tid och satte mig här innan han ska få kvällsvälling & gå och sova!

Kommer upp lite olika inlägg med bilder osv. nu! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0