Häääärliga Torsdag!

Idag var det meningen att storälsk, jag och lilleman skulle ta tåget in till Eskilstuna...
Men när vi kom ner dit så var tågen inställda pga. nå jäkla fel i Norrköping, så det drabbade oss!
Fast det är ju klart, var ju minusgrader då ställs ju allt in tydligen! HaHa

Men Linn skickade ett sms så jag ringde upp henne och hon och lilla Noe kom hit så vi drog in till Västerås och shoppade! ;)
Vart en del saker... först gick vi in på IKEA där det följde med en del saker hem dels... ljus, blomma, kruka, massa ramar m.m, så passade vi på att käka där också!
Efter det gick vi vidare in på H&M där jag köpte lite kläder till lilleman och likaså drog vi in på Toys"R"Us där jag köpte en del julklappar till lilleman också! ;)
Men en del kommer han få redan innan jul då vi ska ner till mamma/mormor & pappa/morfar så jag kan ju inte släpa med mig alla julklappar precis! ;)
Efter det drog vi in på Ica Maxi och handlade lite saker som skulle hem!

Kan inte säga annat än att det vart en toppendag fast dagen började i katastrof! HaHa

Tänkte ju göra våfflor idag när vi kom hem, men vart så sent så jag ringde T och frågade om han skulle ha mat så det vart att beställa pizza! ;)
Tog en liten slice sen var jag mätt, måste verkligen LÄRA mig att äta mer och oftare...
Men har man ingen matlust och inte får i sig vad ska man göra!!!
Fast det är ett MÅSTE!!!

Tack för idag Linn & Noe!

Nu ska jag mysa med mina 2 älsklingar i soffan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0