Godmorgon Tisdag!

Jag kom ju på att vi har ju faktiskt en väldigt bra fotoskrivare! :)
Så jag tog och scannade in alla bildkartor på Liam som dom tog på dagis och har skrivit ut en del nu!
Eftersom det är många kompisar & bekanta som vill ha bilder så har jag ingen större lust att sitta och betala nästan 200:- för 1 stor bild!
Skulle bli väldigt dyrt då, men detta blir kanon! :)
Men orginalbilderna kommer iaf. min familj att få sen får dom andra dom som är utskrivna på fotopapper här hemma!
Känner mig rätt smart ändå! HaHa

Ska försöka börja städa lite här hemma nu då lillhjärtat är på dagis! :)
Han vart jätteglad när jag sa att han skulle till dagis idag, sötnosen!
Så det ska dammsugas, plockas undan och skuras golv!
Blir att tvätta också! :)

Igår var jag ju på MVC för inskrivning och allt gick kanon! :)
Ska tillbaks i v.24 så då är det i början av Februari 2011, så känns väldigt långt dit!
Men tiden går så fruktansvärt snabbt!
Ultraljud blir av den 22.a December iaf. för att ta det i mellandagarna!
Lääängtar som en TOK!
Det känns väldigt skönt, så vi inte ens kommer va hemma i jul! :)

Ska även idag mellan 14-15 försöka få tag i läkaren (Dietisten) som skrev ut näringsdrycker till mig när jag väntade Liam!
Varken jag eller Barnmorskan Annika kommer ihåg vad hon hette, så jag skulle ringa och höra med dom då dom har det i sina jornaler! :)
Annika tyckte det var väldigt bra om jag började med näringsdryckerna redan nu eftersom barnet börjar ta väldigt mycket näring nu för att växa så behöver jag mycket näring då jag inte får i mig den mängen via mat!

Imorgon kommer Maria & Donny hit på besök, ska bli supermysigt! :)
Och på Lördag kommer mamma/mormor & pappa/morfar hit och käkar middag tillsammans med oss, det känns också väldigt mysigt att dom äntligen kommer hit igen!
Liam som saknar sin mormor & morfar så mycket och blir
jämt glad
så fort dom träffas! :)

Usch, bara massa pladder ska sätta fart med städningen!


Ville gärna ha en svartvit bild på våran guldklimp! :)
Så efter jag scannade in alla bildkartor så fixa jag i PS! :)

Jag älskar verkligen svartvita bilder



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0