Godmorgon Söndag!

Här har man vart uppe sen strax efter 05 imorse, jag kan verkligen inte sova längre! ;)
Iofs, gick vi och la oss väldigt tidigt igår och låg i sängen och kollade på film, men ändå...
Somnade strax efter 00... men det är väl bara gilla läget! ;)

Nu sitter jag här i min ensamhet med en stor kopp varm te medans mina 2 älsklingar ligger och sussar gott! ;)
Ska nog ta och hälla upp ett varmt härligt skumbad alldeles strax...
Man får passa på när man kan! HaHa

Idag får vi se vad denna dagen har att erbjuda...
Kanske kommer Linn & Noe eller så blir det att jag & lilleman får hitta på någonting annat eftersom älsk ska åka och jobba.
Men imorgon är han hemma igen, eller hemma & hemma... han ska in till sjukan och göra en massa saker så man får väl se hur lång tid det tar där inne!
Han ska ju inte va där inne förns kl. 14 så... får se om vi kanske åker med in.
Det återstår att se!
Man kan ju hoppas att det går ganska fort, men tror det kommer ta sig sin lilla tid!

Sen kan man ju alltid hoppas på att dom på Örebro sjukhus har rätt att det kommer gå undan med operationen nu!
Hoppas på ett sätt att det blir nu innan jul, eftersom älsk kommer va sjukskriven i 2 veckor! ;)
Då kan man planera lite eftersom vi inte ska fira jul hemma...
Annars måste vi åka hem på juldagen eftersom han ska jobba på Söndagen...
Sen firar vi ju 7 år tillsammans på juldagen också! ;)
Så kan man ju ha lite mysigt, och äta lite gott! ;)

Nä, ska ta och fixa skumbadet nu men hoppas ni får en bra Söndag!


Kommentarer
Caroline

Vad skönt med skumbad! NJUUT! Kram på dej gumman! <3

2010-11-21 @ 07:33:07
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Jenny

Haha va roligt att ni firar 7 år på juldagen. Jag o Dan firar 5 år på juldagen ;)

2010-11-21 @ 13:01:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0