Godmorgon Onsdag!

Lilleman & jag har precis ätit en mysig frukost tillsammans! ;)
Och nu sitter han i soffan och kollar på Handige Manny medans jag sitter här och bloggar lite granna!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men ändå! ;)

Idag kommer det enbart bli att va inne, Liam hostar och är snorig...
Så jag måste komma ihåg att ringa till dagis och sjukanmäla honom imorgon också, iofs har dom telefonsvarare så man kan ju ringa precis när som helst egentligen!
Det som är skönt är att Liam är väldigt pigg fast han är så dålig!
Själv börjar jag bli riktigt snorig & hostig också, men det är sånt man får ta! ;)

Imorgon är storälsk ledig och likaså på Måndag då han ska in till sjukan igen...
Ska bli skönt att ha honom hemma, när han väl kommer hem!
Men han blir ju hemma Torsdag, Freda & Lördag sen jobba Söndag och va hemma Måndag! ;)
Sen är det som vanligt igen...
Fast vi får så, nu kommer det gå väldigt fort med OP för hans del så blir han sjukskriven i 2 veckor också så vi får väl hoppas att OP blir innan jul! ;)
Men man ska nog inte va så säker på det, men hoppas kan man ju alltid göra! ;)

Längtar till helgen då vi ska träffa Linn & lilla Noe igen, beror ju iofs på hur Liam mår, men hoppas på att han ska bli bättre!
Men jag kan verkligen inte neka honom till att leka och busa med Noe bara för han är förkyld och lite hostig.
Det är en stor skillnad att va på dagis bland en massa andra barn...
Skillnad hade vart om han hade feber, inte orkade göra någonting, var allmänt gnällig hela tiden, har ont osv...
Men förkylning & lite hosta.. näää! ;)

Alla är vi då olika och det är tur det!

Nä, jag ska ta och gå in till min lilla prins och mysa lite med tända ljus!
Sen väcka storälsk! ;)

Hoppas ni får en bra Onsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0