Godmorgon!

Vilken jäkla blåst (storm) vi har...
Inte alls skönt att vara ute, tur jag slapp lämna lilleman på dagis då älsk tog honom! ;)
Fast det är jag som får hämta honom vid 14... ;)
Jag ska även ta mig ner på stan för att handla hem lite som bröd, smör, kräm och massa annat!
Lika bra att få det gjort nu när lillfisen är på dagis.

Sen åker ju älsk in till E-tuna på dagen då han ska till sjukan igen, hoppas det går lika fort denna gången så han kommer hem skapligt!
Ska ju iofs. inte va på sjukan förns 16.30 men ändå! ;)

Jag har väldigt mycket tankar i mitt huvud just nu...
Det är sjukt jobbigt samtidigt som vi pratar väldigt mycket om det här hemma, så det är väldigt skönt!
Längtar bara till den 22.a då vi får reda på hur lilla sparveln i magen mår! ;)
Men jag tror jag tänker mer på denna graviditet än när jag väntade Liam...
Man har läst så sjukt mycket om missfall, sena missfall m.m!
Visst är det att en graviditet kan gå hur som helst ända fram till födseln det vet man ju!
Vad som helst kan ju hända precis när som helst, men nu vill jag bara att dagarna ska rusa fram! ;)
Sen får man hoppas på det bästa!

Onödigt babbel... ska ta och sätta fart innan jag ska dra ner på stan!

Tjiiiing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0