Go´kväll!

Idag har vi faktiskt inte gjort så värst mycket mer än fixat & donat lite här hemma!
Busat & myst med lilleman! ;)
Blir mer med städningen imorgon då storälsk är hemma och är ledig, hinner med så mycket mer då! :)
Imorgon ska även Liam till dagis, så lite ensamtid får vi som vi kan hinna med en massa städning m.m på!

Nu ikväll fixade jag iordning räckmackor, frukt (olika meloner & vindruvor) till mig & storälsk då han kommer hem från jobbet!
Är ju som sagt som en Fredag för honom idag då han alltid är ledig Fredagar & Lördagar ist. för Lördag & Söndag! :)
Så blir mys för oss idag, men även för hela familjen imorgon! :)
Lördag kommer älskade Linn & lilla söta Noe hit och käkar, ska bli supermysigt!
Se vad vi ska hitta på för käk! ;)
Annars blir det nog bara en lugn och skön helg!

Jag är ju så himla trött av mig nu för tiden, helt sjukt!


Kan knappt hålla mig vaken på kvällarna längre, med idag tog jag mig ett härligt och varmt skumbad så känner mig lite piggare nu iaf! :)

Lilleman somnade ju strax innan halv 7 idag, så har fått en del ensamtid och hunnit med massor ute i köket! :)

Det är någonting i min mage som bubblar, och känns som buffar! ;)
Är inte ofta men nån gång då och då! ;)
Just nu när jag sitter vid datorn så har jag kännt lite... *mysigt*
Kanske lilla bebisen, men tycker det skulle va tidigt för det!
Men oftast så känner man mycket tidigare då man är omföderska, så kanske är lillen i magen man känner lite lätt! ;)
Härligt är det iaf! (vad det än är, då de känns som buffar) :)
Längtar tills den lilla kommer ut, men är ett tag kvar! ;)

Aja, bara massa pladder... ska göra lite vettigare saker! ;)


Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Gravid

klart de är bebis så kände ja med den hickar nog :)

2010-11-11 @ 22:19:28
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0