Fredagsmys! ♥

Så häääärligt med helg! ♥

Idag har det vart en riktig städdag för min del, har plockat undan massa både papper, leksaker m.m, dammsugit, skurat golven, tvättat, diskat & donat en massa!
Lagat mat! ;)
Ja, nu är det verkligen fint här hemma! HaHa
Eller, fint & fint... så fort lilleman kom hem från dagis så drog han fram precis allt igen! ;)
Men det är sånt man får leva med när man har underbara barn! ;)
Lär inte bli bättre nu när det ska komma en till liten krabat! HaHa

Har även vart iväg och handlat en massa till imorgon då bästa Linn & lilla söta Noe kommer hit och äter! ;)
Ska bli riktigt mysigt, bara vara & snacka en massa skit + att barnen kan leka och busa en massa tillsammans! ;)
Så kul då dom verkligen trivs att vara tillsammans!


Vi har precis käkat lite middag och ska ha en riktig myskväll med lite glass som efterrätt! ;)
Sen blir det nog att vi fixar iordning lite popcorn och kollar på någon bra film!
Får se hur länge Liam vill va vaken idag, just nu verkar han inte va så värst trött av sig då det är full rulle här hemma!
Men det är självklart han ska få mysa med mamma & pappa och kolla på någon rolig barnfilm medans han är vaken!
Smaka lite popcorn och ha det allmänt mysigt!


Jag älskar verkligen Fredag & Lördagkvällar då hela familjen är samlad!


När lilleman somnat så blir det nog mys för mig & storälsk med någon bra film & lite gotta till oss! ;)
För min del blir det nog frukt! (melon & vindruvor) ;)
Är så jävla gott med melon, har blivit helt såld på det och måste bara ha melon! ;)
Va samma visa när jag väntade Liam, fast då kom suget mer i slutet och då gällde det bara vattenmelon! ;)
Men nu är det vilken melon som helst, det är ju bara sååååå gott! ;)

Nä, nu ska jag gå och mysa med mina älsklingar!


Hoppas ni får en bra Fredag!



Kommentarer
elin- theas mamma

Jaa fast jag har ju körkort och ska ha stolen hela tiden :) kanske ska sattsa på nån annan, läste att den var liten i längden när dom ska sitta bakvänt.. Thea är rätt lång & stor så kanske dumt att beställa också när man inte sett den live..

2010-11-12 @ 23:06:49
URL: http://pumanan.blogg.se/
Kasparfreya

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-24 @ 10:33:25
URL: http://kasparfreya.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0