Fredagsmys! ♥

Idag åkte jag iväg med Anki & Stefan och handlade lite granna!
Dels skulle vi göra varma mackor nu ikväll men jag har ingen hunger så lär inte bli några! HaHa
Dumt om jag ska äta och det kommer upp igen!

Men vi har myst lite hela familjen framför barnkanalen och vi har en trött liten klimp här hemma som snart kommer gå och lägga sig! ;)
Får väl se om jag blir lite småsugen/hungrig när klimpen somnat så kan vi hitta på nå gottigt att äta!
Blir en filmkväll för mig & storälsk när lilleman har somnat, köpte 2½ men säsong 7 idag så blir att glo på den!
Finns ju ingen bättre serie! HaHa
Längtar tills säsong 8 kommer! ;)

Blir att ha en riktig myskväll imorgon med hela familjen istället, idag har det mest blivit en massa stress då jag åkte iväg och handlade, sen middag så jag har ju inte orkat äta nå nu ikväll!

Usch, går massa magsjuka på Liam´s dagis...
Men jag hoppas verkligen han ska klara sig från skiten!

Nä.. ska mysa med min lilla klimp innan han ska hoppa i säng!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0