Bubbel & Buff! ♥

Det är så otroligt hääärligt att känna bubbel i magen och några buffar! ;)
Kände det igår också när vi var ute och käkade, då kom det en rätt stark buff på vänster sida så det verkligen kändes!
Så himla mysigt! ♥

Det är först nu jag börjar oroa mig mer och mer
, innan har jag knappt tänkt att jag var gravid m.m
När jag plussade vart vi självklart superglada men sen la jag det bakom mig, varför tänka på allt hela tiden!
Var samma sak när jag väntade Liam, ville inte gå runt och tänka på att: missfall kunde inträffa eller någonting annat så då la jag det bakom mig att jag ens var gravid! ;)
Ändå tänkte man ju lite på det men inte alls lika mycket!

Och det är samma sak nu, försöker att inte tänka så mycket på det... men svårare denna gången då man känner bubbel och buffar! ;)
Det är så himla mysigt!

Men visst finns det risker i en graviditet och det är INTE bara fram till v.12 utan det kan hända precis vad som helst under en hel graviditet!
Så nu längtar vi tills den 22.a December då vi ska in på UL! ;)
Får se hur många UL vi får åka in på denna gången, med Liam var jag tvungen att åka in på 6 stycken UL...
Men det var bara roligt och mysigt att se bebis så många gånger! ♥

Denna graviditeten tror jag att lillen i magen kommer växa på sig bättre, bara jag lär mig äta ordentligt! ;)
Men som det ser ut just nu så har det gått bra med maten på den sista tiden...
Början var rena katastrofen, var sjukt trött hela tiden, spydde som en gris, fick inte i mig mat eller någonting!
Så jag ska va glad att det har vänt nu... illamåendet är borta men INTE tröttheten! ;)

Vi får se hur det går och vad dietisten säger när jag skickat in papprena som jag skulle fylla i och skicka el. maila till henne! ;)
Hoppas hon tycker det är bra, orkar verkligen inte hålla på att åka in och träffa henne en massa gånger också! ;)
Sen hoppas jag också att jag slipper behöva dricka näringsdrycker, även om hon fixar recept på det så jag slipper betala flera 1000:- själv!
Skulle va skönt att slippa dom! HaHa

Bara massa pladder, ska mysa med mina älsklingskillar innan storälsk ska åka och jobba!!! ♥
Men imorgon är han hemma igen, då han ska va på sjukan kl 16.30! ;)
Häääärligt att få massa tid tillsammans hela familjen! ;)
Me Like! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0