Barn böcker...

Jag har gått ur alla utom 1 bokklubb som jag har vart med i!
Den jag är med i nu tycker jag är väldigt bra, man får både en bok + en cd skiva som man kan lyssna på!
Allt från gamla godingar till nya sagor! :)
barnet kan följa med i boken om man lyssnar på skivan samtidigt! :)
Vet att jag själv var med i en sån bokklubb när jag var liten och jag gillade tydligen det!

Men iaf. tycker det är så onödigt att va med i olika bokklubbar för barn, man kan lika gärna köpa dom böckerna man vill ha själv för det blir nästan billigare!
Annars får man ju bara massa böcker som man inte alls är så värst intresserad av om man nu inte avbeställer dom!
Sen får man böckerna som man vill ha också om man köper själv! :)

Just nu så köper vi Expressen varje Söndag - Måndag då det är en barnbok med där och kända barnböcker är det också! :)
Sen är det ett stort + också att dom är superfina själva böckerna! :)
Sen tycker jag att 80:- är INTE speciellt dyrt för en så fin barnbok, annars kan man nog få betala en del för dom!
Just nu har det bara kommit ut 2 böcker, så längtar tills den 3.e kommer på Söndag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0