Zzzznark säger jag bara!!!

Har vart vaken sen 05:45 idag alldeles själv.
Fattar inte varför jag skulle upp så tidigt att göra, Liam var ju inte ens vaken! :)
Aja, jag började röjja och dona här hemma i alla fall!

Dom som skulle komma och kolla "hämta" hunden igår kom ju aldrig!
Utan hon skickade ett sms och sa att hon setat i långa bilköer pga. en bilolycka, så dom skulle komma idag vid 13 tiden istället!
Hoppas dom gör det också! :)
Skulle ringa när dom åkte, men inte hört någonting ännu och det tar ju som sagt en liten stund att åka från dom och hit!
Men skulle det va att dom inte kommer, hör av sig eller så... har jag ju andra som är väldigt intresserade av Mira.
Och bästa är att dom bor på landet, ända stället jag vill ha ut Mira till så dom är mycket intressanta! :)
Telefonen har ju gåt varv här i 2 dagar! :)
Hoppas den är lite tystare idag! (haha)

Aja, bara en massa babbel... STRÅLANDE VÄDER IDAG!
Men min lilla klimp är DUNDERFÖRKYLD IGEN!!!

SUCK... så går det när han träffar sina förkylda kusiner! :)
Aja, är ju inge allvarligt men jobbigt för Liam...
Går nog över snart!

Nu ska jag sätta på en maskin med tvätt IGEN... :)
Badade ju hunden igår så gick åt en del handukar m.m!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0