Wihooo IKEA imorgon!

Imorgon blir dett att jag,älsklingen och lilleman åker upp till IKEA i Kungens Kurva! :)
Ska se om Liam´s gudfar P-o ska haka på! :)
Vi ska även in på Toys"R"Us och kolla lite, ska köpa påskpresent till lilleman! :)
Vet exakt vad vi ska ha men det är inte säkert att Toys"R"Us har den, men dom brukar ha det mesta så hoppas att dom har den saken! :)
Annars finns det en massa liknande så får se vad vi hittar för skojj! :)
Älskar färgglada leksaker till lilleman! :)

Mamma/mormor ringde idag så vi pratade lite, hon ville ju följa med till IKEA och så men det är så mycket med pappa och så just nu så vi förstår att hon inte orkar med så mycket!
Hon vill få iordning hemma med en massa saker som MÅSTE fixas!
Syrran är där nere och hjälper henne, jag ska väl åka ner dit också men denna helgen blir bara att va hemma med familjen!

Vill få iordning här hemma också, ska ju kastas en massa skit så får väl ta det nu när älsklingen är hemma!
Får se om vi får en hel Lördag för oss själva (hela familjen) eller om min syster Nina och hennes barn kommer förbi! :)
Det skulle va kul!
Var väldigt länge sedan sen vi sågs, måste va 2-3 år sen...
Däremot har vi haft kontakt, önskar bara vi hade bättre kontakt!

Aja, bara en massa babbel här...
Väntar på att klimpen min ska vakna igen så vi kan busa en massa!
Själv är jag så trött så vill bara lägga mig och vila, men får hålla mig vaken ett tag till! :)
Blir piggare när sötunge´n vaknar! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0