Vilken jä*la kväll!!!

Bläää för att gå ut i detta väder, man kommer inte fram någonstans!
Jag blir tokig snart!!!
Men är ju som sagt tvungen att gå ut med hunden, tur grannarna är så underbara att dom tar hand om Liam sålänge medans jag är ute på en promenix!

Men går ju knappt att gå ute med enbart en hund, plogar som hej kom och hjälp mig el. så plogar dom inte alls!
SUCK SÄGER JAG BARA!!!
Och ÄNNU MERA SNÖ ska det komma i veckan!!!!

Hoppas verkligen att det försvinner snart, men det lär det nog inte göra!

Och jag hoppas verkligen att Linn, Noe & Stefan kan komma på Lördag!!!
Men vi får se vart det slutar någonstans!

Nu ska jag ge min lilla krabat godnattvälling och natta han!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0