Vart tar tiden vägen?!?!

Helt sjukt, min lilla klimp har blivit så stor.. hela 8 månader och 3 veckor idag! :)
Om 1 vecka blir han hela 9 månader... vart tar tiden vägen egentligen?!?
Han är mer busig nu än någonsin!
Far överallt, tar allt som står i hans väg men han är mamma´s gullunge! ♥
Finns ingenting som är vackrare än Liam! ♥


Sitter och väntar på att klimpen ska vakna någon gång... så jag kan riva ut allt i hans rum och storstäda där inne! :)
Så skönt när det är helt klart här hemma...
Visst det är småplock kvar men med dammsugning, skurning, och det tråkiga är helt klart (förutom Liam´s rum).
Måste bara sätta mig och rensa (kasta) en massa papper...
Man samlar på sig en massa skit som egentligen bara är att kasta så nu när jag rensar så åker det! :)
Har även bytt sängkläderna så det luktar svingott i vårt sovrum nu!
Finns nästan ingenting som är bättre än att lägga sig i nybäddad säng! :)
Mmmmmm!!!

Väntar på att den 1.a tvätten med sängkläder ska bli klart så jag får hänga upp det och sätta på en ny maskin med kläder!

Aja, ska även börja med lite käk nu... får se om jag orkar göra iordning stuvade morötter, korv och potatis!
Kanske blir nå lättare för min del! :)
Känner mig inte så speciellt hungrig just nu så idag får Liam nog äta en burk med barnmat!
Han vill inte alls äta burkmat längre utan det är våran mat som gäller, vilket är både skönt och billigt! :)
Så vi funderar på att köra så här nu att han äter samma som oss men nån gång ibland få burkmat..
Speciellt om man åker bort, är på stan och så är det lättast med burkmat! :)

Nu ska jag gå ut och se om de finns nå lättare för mig att käka idag... kanske en yoggi yalla! :)

Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0